U bezoekt momenteel de website van Philips lighting. Er is een gelokaliseerde versie voor u beschikbaar.
Suggesties

    Contrast is de sleutel

    Fashion Proof Optics

    Hoge lichtsterkte en optimaal contrast


    De juiste hoeveelheid licht laten schijnen en contrast creëren in de winkel zijn essentieel om aandacht te trekken in je modewinkel. Fashion Proof Optics (FPO) is ontwikkeld voor maximale bundelintensiteit. Door al het licht in de spot te vangen, neemt de bundelintensiteit met maar liefst 30% toe met een FPO-lens (Fashion Proof Optic). Omdat er geen strooilicht is, is het effect op contrast zelfs twee keer zo groot.

    Laat je collectie opvallen en maak je winkel levendiger.

    Hoge lichtsterkte en optimaal contrast

    Fashion Proof Optics (FPO) bundelt het licht in de lichtkrans van de spot

    Reflectoroptiek heeft altijd  een kern met lichtkrans (strooilicht)

    Brede waaier aan bundelopties


    Je kunt verschillende bundelhoeken creëren afhankelijk van wat he nodig hebt: van breed tot smal en met opties zoals een reflector of onze FPO-lensarchitectuur (Fashion Proof Optic). Ons onderzoek toont aan dat bundels met een geleidelijk verval zonder lichtkrans het meeste in de smaak vallen. Daarom hebben we de Fashion Proof Optics (FPO) ontwikkeld. Deze lensoplossing biedt een hoge bundelintensiteit met een vloeiend verval van de lichtbundel, om aan te sluiten op je wensen.
    Kleurweergave

    Creëer ervaringen met de beste lichtkwaliteit

    We weten dat emoties een belangrijke rol spelen in het besluitvormingsproces van de klant en dat de juiste emotie wordt opgeroepen door de juiste ervaring. De kwaliteit van het licht maakt het verschil als het aankomt op het creëren van een ervaring in je winkel die past bij je merk.

     

    De kwaliteit van het licht betekent meer dan de parameters en kenmerken van licht. Het verwijst naar hoe verschillende verlichtingstoepassingen van invloed zijn op het gedrag van de klant en hoe ze de uitstraling en het gevoel van een ruimte of de collectie beïnvloeden.

     

    Goede verlichting draait helemaal om het creëren van een ervaring. Iets dat je voelt en niet ziet.

    Hoe trek je meer mensen naar je modewinkel? De kwaliteit van het licht

    De voordelen van lichtkwaliteit in één oogopslag

    De voordelen van lichtkwaliteit in één oogopslag
    Energie besparen

    Zorg voor een onderscheidende merkbeleving

    Creëer een sfeer die de identiteit van je merk, het doel van de winkel en de identiteit van je klant één maakt. Fashion Proof Optics (FPO) van Philips creëren intensiteit en contrast waarmee je het uiterlijk van je collectie, de sfeer en de identiteit van je winkel kunt definiëren.

    Energie besparen

    Jouw collectie in de spotlights

    Philips Fashion Proof Optics (FPO) laten je collectie opvallen. Met miniatuurspotjes en uitstekende anti-verblindingsregeling geeft deze unieke optiek 30% meer intensiteit en twee keer zo veel contrast om je collectie in het oog te laten springen.

    Energie besparen

    Versterk de kleuren in je collectie

    Zien is geloven, dat weten we allemaal. Philips LED Flavors zorgen ervoor dat de kleuren in je collectie levendig zijn. Benadruk de natuurlijke textuur en zorg dat kleuren echt en levendig zijn. Maak indruk op je klanten met een aantrekkelijke ervaring dankzij lichtkwaliteit.

    Energie besparen

    Vergroot de stopkracht van je winkel en trek meer klanten

    Met een extra smalle bundel en hoge intensiteit kun je levendige en aantrekkelijke etalages inrichten. Zelfs op zonnige dagen ziet je winkel er uitnodigend en gastvrij uit.

     

    Wees je ware ik door je helderste licht te laten schijnen."


    Roy T. Bennett

    Uitleg over Fashion Proof Optics in ons TrueFashion-assortiment

    Video over True Fashion

    Casestudy's

    Meer weten?

     

    Neem voor vragen en nadere informatie contact op met je lokale klantencentrum.